måndag 16 januari 2012

Hej och välkomna till bloggen Folkhälsa för alla!

Äntligen ligger den ute! Jag som skriver heter Karolina Wik och jobbar som projektsamordnare. Nu kan jag på ett smidigare sätt uppdatera er om vad som händer på hälsofronten i HSO Uppsala. Jag kommer naturligtvis att lägga ut inbjudningar till inspirationsdagar, grupper, studiecirklar och liknande här. Men jag vill också väldigt gärna att ni skickar in material till mig, om ni t ex har haft någon aktivitet i er förening som ni vill berätta om - eller bjuda in andra till. Gärna med bilder! Jag vill också gärna ha gästbloggare - kanske personer som vi anlitat på inspirationsdagar, och naturligtvis föreningsmedlemmar som vill skriva om något som berör hälsa.

Jag hoppas att ni som varit med på våra aktiviteter under hösten hittar hit!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar