torsdag 16 februari 2012

Gymgrupp?

Vill du träna på gym men har svårt att komma dig för om du ska gå dit själv? Det är jättebra att träna på gym men roligt? Haha. Jo jag vet att det faktiskt finns sådana som tycker det, men jag tror knappast att de flesta som går på gym gör det för att det är så himla kul! Däremot så ÄR det lite roligt om man är två eller flera som går dit tillsammans.
Jag vet flera som skulle vilja ha träningskompisar på gymet och därför tänker jag att vi ska starta en liten gymgrupp som kan gå till gymet tillsammans ett par gånger i veckan. Troligen blir det på Friskis&Svettis, om du vill vara med så behöver du därför ha eller kunna skaffa ett kort där.
Tider och plats bestäms av gruppen, då den finns. Hör av dig till mig om du vill vara med! karolina.wik@c.hso.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar